Tip van de Week - Trengo Omnichannel
Tip van de week
Bekijk de tip van de week: ISCA kiest voor Omnichannel!
In de tip van de week lichten wij iedere week een product uit. Of, in dit geval, onze keuze voor Trengo. Wij geven jou als lezer meer informatie over onze vernieuwde chat en omnichannel Trengo. We beantwoorden vragen zoals waarvoor je het kan gebruiken, maar ook waarom wij voor omnichannel communicatie hebben gekozen.
Bij ISCA staan we altijd open voor verbetering. Zeker als het gaat om de ervaring van onze klanten en onze klantenservice. Wanneer er iets veranderd in de sign-branche, of in de b2b-cyclus, kunnen wij niet achterblijven.
Om deze reden hebben wij ervoor gekozen om te starten met het gebruiken van Trengo als Omnichannel. Als consument ervaar je een betere en snellere service in het dagelijks leven en dat verwacht je dan ook als b2b-koper wanneer je bij ISCA komt.
Om deze reden hebben wij ervoor gekozen om te starten met het gebruiken van Trengo als Omnichannel. Als consument ervaar je een betere en snellere service in het dagelijks leven en dat verwacht je dan ook als b2b-koper wanneer je bij ISCA komt.
Wat is een Omnichannel?
Omnichannel is een alomvattende, volledig geïntegreerde communicatie platform die zorgt voor een gelijk kwaliteitsniveau via alle communicatiekanalen. Binnen b2b-bedrijven is omnichannel de nieuwe standaard.
Tegenwoordig kun je ons niet alleen via telefoon en e-mail bereiken maar ook via de chat op de website en onze verschillende sociale mediakanalen. Een omnichannel werkt als het ware als een trechter voor al deze verschillende kanalen.
Zo zien wij direct wanneer een klant ons een bericht stuurt of een vraag stelt, en hoeven wij niet alle kanalen los van elkaar in de gaten te houden.
Tegenwoordig kun je ons niet alleen via telefoon en e-mail bereiken maar ook via de chat op de website en onze verschillende sociale mediakanalen. Een omnichannel werkt als het ware als een trechter voor al deze verschillende kanalen.
Zo zien wij direct wanneer een klant ons een bericht stuurt of een vraag stelt, en hoeven wij niet alle kanalen los van elkaar in de gaten te houden.
Sneller en beter
Kijk je op de site of zie je een post op één van onze sociale media kanalen, en borrelen er vragen op? Dan wil je een chat kunnen open, een bericht sturen of met een medewerker bellen. Je verwacht een snelle reactie en (wanneer je hiermee hebt ingestemd) dat je verkoopgeschiedenis bekend is. Je wilt in dit geval gericht en gepersonaliseerd verkoopadvies.
Probeer onze nieuwe chat!
De chat op onze website is nu ook veranderd. Vanuit deze Trengo chat kun je gemakkelijk met ons contact opnemen en zie je gelijk door wie je geholpen wordt.
Probeer onze chat nu uit!
Probeer onze chat nu uit!